מתכונים לקטנטנים

זה לא רק מתכונים, אלא מדע!

אי שם בשנת 2020, כשאנחנו בשיא הסגרים והקורנה, אזרתי אומץ להתחיל לשתף את המתכונים שהכנתי לבת הבכורה (והיחידה שלי בזמנו)- אלה. היא הייתה בת 9 חודשים, סקרנית ומתוקה. שילבתי את אהבתי למטבח עם הידע המקצועי שלי וחשפתי אותה מדי שבוע למאכלים ביתיים, קלים, מזינים שאפשרו השגה של הרכיבים התזונתיים החשובים ביותר לשנים הראשונות לחיים. 4 שנים אחרי יש איתי קהילה מדהימה של עשרות אלפי הורים שמכינים ומשתפים את המתכונים שלי מדי יום. שמחה שגם אתם החלטתם להצטרף אליי. המתכונים מגוונים, יתאימו לטווח רחב של גיליים וכוללים הערות וטיפים שלי. תהנו ובתיאבון ❤

סינון לפי:

סינונים למתכונים- סנן
סינון לפי
סינונים למתכונים- סנן
קטגוריות סוג מתכון- סנן

Overnight Oats תותים

התחלתי להתאהב יותר ויותר במעדן שכאן. מכינים מראש, מניחים במקרר ללילה ובבוקר יש לנו ארוחה עשירה שהיא כמו קינוח רק מזין ביותר. יתאים כמובן גם לקטנטנים.

פנקייק אגסים ואוכמניות

גיוון נהדר לפנקייק הבננה הקבוע שלנו! רך ומתאים לקטנטנים.

לחם תפוחים מ-5 מרכיבים

מגוונת מהלחם בננה עם מאפה התפוחים שכאן. גם הפעם, מרגיש למעשה כמו עוגה 🙂 מתוק, רך ועסיסי🍎 מושלם כארוחת בוקר או כארוחה קטנה אחרי הגן.

גרהאם קרקר מופחת סוכר

יודעים מהם הגרהאם קרקר'ז?😎 אלו לא בדיוק קרקרים אלא יותר כמו ביסקוויט נימוח וסופר פופלארי בארה"ב. לפניכם מתכון מופחת סוכר ובגירסה ביתית ובריאה יותר!

גרנולה עוגת גזר

לקראת בו הסתיו הכנתי גרנולה עם טעמים שמזכירים לא פחות מעוגת גזר☺ שימו לב כי הפעם המתכון מיועד לגילאי 5+ מאחר ומכיל אגוזים שלמים.

חטיפי עוף אפויים/באיירפרייר

מתכון שהפך ויראלי ובצדק: יש כאן חטיפי עוף סופר קריספיים ואפויים אבל אם תצפו אותם ברוטב הם יהפכו לרכים רכים. הרוטב לבחירתכם ויכול להוות "גשר". כלומר באמצעות מטבל אנחנו מעוררים עניין במאכל שיש פחות היענות אליו. נסו ועדכנו🙂⬇️
טוען מתכונים נוספים...